بر سر کودکان هری پاتر چه امد؟





deathly hollows
















بر سر کودکان هری پاتر چه امد؟

 

بر سر کودکان هری پاتر چه آمد!

تیتر این خبر عنوانی است که سایت یاهو موی “Yahoo Movie” بریتانیا برای خبری که در روز گذشته اش منتشر کرده انتخاب کرده است. “بر سر کودکان هری پاتر چه آمد” نگاهی گذرا به رخدادهایی دارد که پس از پایان فیلم های هری پاتر برای جمله بازیگران مشهور و محبوب هری پاتر اتفاق افتاده است. خلاصه ای از این خبر را برای شما آماده کردیم که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید.

دنیل رادکلیف: احتمالا خبر دارید که طی هفته های گذشته آخرین فیلم او اکران شد و استقبال خوبی هم از آن شد، “زن سیاه پوس” اولین فیلم غیر هری پاتری و جهانی او است که طی هفته های قبل دیسک های آن هم توسط  شرکت “همر فیلم” منتشر شد. این فیلم که با بودجه بسیار کمی توسط شرکت “همر فیلم” ساخته و منتشر شده بود موفق به فروش ۸۱ میلیون پوندی شد و با اینکه فیلم کم بودجه و ترسناکی هم بود مطلوب به نظر می رسد. رادکلیف در حال حاضر در فیلم “عزیزانت را بکش” نقش یک شاعر با نام آلن کینگزبرگ را بازی می کند. او قبلا به در مصاحبه ای با مجله ارنج گفته بود که:

قطعا می خواهم کارهایی را شروع کنم که بینندگان با دیدن او بگویند: آه او دیگر هری پاتر نیست فقط هری پاتر برای او شروع خیلی خوبی بوده است.

کار دیگر که رادکلیف قرار است در او به ایفای نقش بپردازد پروژه ” دفترچه یک دکتر جوان” است. باید منتظر بود و دید که کارهای بعدی او چگونه خواهد بود.

اما واتسون:  مسلما می تواند ستاره بزرگی شود، اما اولین کار او پس از هری پاتر نقش بازیگر زن مکملی بود که در “هفته من با مرلین” در کنار سایر هنرمندان داشت. پس از آن او کار اصلی خود را با فیلم “مزایا سر به زیر بودن” ادامه داد که در چند روز آینده به اکران در خواهد آمد، این فیلم که تریلر آن بسیار جذاب به نظر می رسد، از روی کتاب پر فروشی اقتباس گرفته شده و به نظر حرکت خوبی از روی هری پاتر برای او می رسد. او درباره این فیلم گفته:

به نظر من بعد از هری پاتر شروع خوبی است که بتوان در کنار آن یک فیلم نوجوانانه دیگر را بازی کرد. توی تاریکی این فیلم ها تفاوت های زیادی است.

اما او پس از این کارها مشغول بازی در فیلمی کاملا متفاوت از خود شد با عنوان “حلقه بیلینگ” که بر پایه داستانی واقعی نوشته شده است و زندگی باندی را حکایت می کند که در فیلم به ثروتمندان و سرشناسان دست برد می زنند. عکسی که از او در این فیلم منتشر شده است دختری قد بلند با خالکوبی رابه تصویر می کشد و نقش او دختری شورشی است. این نقشی است که واتسون برای این کار انتخاب کرده و خب می توان گفت کاملا با هرمیون گرنجر متفاوت است.

روپرت گرینت: متاسفانه با این که او در بین سه نفر اصلی با استعدادتر به نظر می رسید، هنوز نتوانسته خود را در حرفه اش ثابت کند. تنها کار او فیلمی بود که ساخت آن به سال ۲۰۰۸ (ما بین فیلم محفل ققنوس و شاهزاده دورگه) بر می گردد که چندان هم موفق به نظر نرسید. پس از اتمام فیلم های هری پاتر به نظر می رسید که روپرت پیشنهاد های زیادی داشته باشد اما تا به حال تنها اثری که از او منتشر شده است، فیلمی نروژی و ضد جنگ بود با عنوان ” به سوی سپیدی” بود. طبق آخرین اخبار قرار است او در فیلم “درامر” بازی کند همچنین گفته شده است که قرار است در نسخه جدید انیمیشن “پت پستچی” هم به صدا پیشگی  بپردازد.

تام فلتون: حداقل کار او پس از هری پاتر انتشار تک آهنگ گیتار/رپ بوده است. ستاره دراکو مالفوی، تام فلتون مشغول مار در گروه خود با نام “The Feltbeats” است.

او خود گفته است که دوست دارد بر روی صحنه های رپ بریتانیا نامی شود و کاری هم از خود منتشر کرده که تقریبا جذاب به نظر می رسد. اما در کنار این کارها فیلم “قیام سیاره میمون ها” از او اکران شده است که تام در آن نقش مکملی را ایفا کرده بود همچنین قرار است سال آینده فیلمی از او اکران شود با عنوان “جذاب و خطرناک/Grace And Danger”.

بانی رایت: او که در فیلم های هری پاتر جینی ویزلی را به تصویر کشیده بود، استودیو از خود با نام “Bon Bon Lumiere” را تاسیس کرده است و فیلم کوتاه او هم امسال در جشنواره کن به نمایش در آمد و یکی از گزینه های بفتای امسال نیز است.

کیتی لانگ: بازیگر اولین معشوق هری چو چانگ، در حال حاضر فقط یر روی صحنه های تئاتر حاضر می شود و هم اکنون در حال کار بر روی پروژه “قوی وحشی” است.

در کل برای همه کودکان پاتری آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم آنها در صحنه های بزرگتر نیز ببینیم.

این خلاصه ای از ترجمه خبر سایت یاهو موی بریتانیا درباره بازیگران هری پاتری بود که برای شما عزیزان منتشر کردیم، با تشکر ویژه از فرهاد طبسی (Lord Feri Figo) عزیز برای اصلاع رسانی.

منبع خبر

منبع:دمنتو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در جمعه 2 تير 1391برچسب:,

و ساعت 16:22

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: